sobota, 16 grudnia 2017

Zabieg fotoodmładzania - moja wizyta w studio DEPILCONCEPT Elbląg


Witajcie Kochani!

W czwartek po raz kolejny odwiedziłam studio Depilconcept w Elblągu i poddałam się zabiegowi fotoodmladzania twarzy.

To dla mnie zupełna nowość, więc chętnie podzielę się z Wami moimi obserwacjami i wrażeniami.

Studio DepilConcept mieści się przy ul. Pułkownika S. Dąbka 136/7B (tel.537 530 575) w Elblągu.

(Listę wszystkich salonów w Polsce znajdziecie TUTAJ!)

tel. 537 530 575

Na czym polega zabieg fotoodmładzania?

Specjalnie dobrana wiązka światła IPL stymuluje fibroblasty – komórki skóry odpowiedzialne za tworzenie kolagenu i elastyny.

Pod wpływem zwiększenia temperatury w skórze uruchamiane są naturalne procesy regeneracji.

Zwiększa się produkcja włókien sprzyjających utrzymaniu młodego wyglądu.

Poprawia się również mikrokrążenie krwi, dzięki czemu skóra jest lepiej odżywiona i dotleniona.

Dodatkowy efekt to redukcja drobnych przebarwień i blizn.


Jakie są etapy zabiegu?

1. Zmycie podkładu, makijażu

2. Założenie opaski/czepka w celu zabezpieczenia włosów

3. Zabezpieczenie znamion, brwi, pieprzyków, ust

4. Zabezpieczenie oczu płatkami i specjalnym okularami przeznaczonymi do zabiegów fotooterapii

5. Pokrycie twarzy żelem

6. Zabieg

7. Usunięcie żelu i zabezpieczeń

8. Nałożenie kremu przeznaczonego dla skóry poddawanej zabiegom fototerapii (seria Concept+ produkowana specjalnie dla Depilconcept)


Jakie są moje odczucia i wrażenia?

Przede wszystkim zabieg był bezbolesny i relaksujący.

Czułam jedynie delikatny ucisk, czy mrowienie przy przyłożeniu głowicy z wiązką światła.

Zabieg odbył się w przemiłej atmosferze.

Było intymnie, cicho i delikatnie.

Po zabiegu poczułam się zrelaksowana, a moja twarz była widocznie gładsza.

Nie ukrywam, że bardzo mnie to zaskoczyło, gdyż nie spodziewałam się natychmiastowych efektów.

Twarz po zabiegu nie miała żadnych zaczerwienień, mogłam bez przeszkód założyć podkład i dalej wykonywać czynności dnia codziennego.


Mój kolejny zabieg odbędzie się za około 2-3 tygodnie i na pewno Wam o nim opowiem.


Zostawiam Wam jeszcze kilka informacji o promocjach w salonie/salonach Depilconcept.

tel. 537 530 575


To już wszystko na dziś!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz