wtorek, 13 marca 2018

Przedwiośnie w kolorze DENIM BLUE - moja stylizacja z marką Cellbes!


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was stylizację z marką CELLBES w kolorze DENIM BLUE!

Uwielbiam jeans, bo jest uniwersalny i bardzo twarzowy.

Zamiast spodni... tym razem sięgnęłam po zestaw na bazie spódnicy! I to jakiej!

Już przechodzę do detali. 💓

Kwiecistą bluzkę z grubszej dzianiny podwinęłam i włożyłam do spódnicy, żeby zachować właściwe proporcje sylwetki.

Spódnica ma klasyczny, ołówkowy fason, ale jest ozdobiona uroczym i modnym haftem, który pokażę Wam w dalszej części prezentacji.

Krótka jeansowa kurteczka również zachwyca haftami. Są takie same jak na spódnicy, choć tu kolor jeansu trochę się różni.

W myśl zasady, że nie ma nic złego w łączeniu różnych kolorów czy odcieni jeansu, odważnie połączyłam ze sobą oba elementy stroju.

Myślę, że wyszło świetnie i mam nadzieję, że Wam również się spodoba! 💓

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 😊

Fot. Grześ 💓













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz