niedziela, 11 marca 2018

Szmaragdowa moda z Bonprix


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was nowy wpis ze stylizacją z BONPRIX.

Postawiłam w niej na kolor szmaragdowy, gdyż uwielbiam ten odcień zieleni.

Bazą mojej stylizacji jest SUKIENKA ze sweterkowej dzianiny z golfem.

Bardzo lubię ten model i przyznam się Wam, że mam go aż w trzech kolorach.

Moja KURTKA idealnie uzupełnia tę stylizację - nie mam nic przeciwko kolorystycznym total lookom.

Wręcz przeciwnie! Uważam, że takie zestawy wyglądają bardzo stylowo.

Zwróćcie uwagę na jej efektowny kołnierz ze sztucznego futerka.

Moją stylizację uzupełniłam beżowymi dodatkami, w tym szałowymi KOZAKAMI za kolano.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja propozycja.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3












1 komentarz:

  1. Świetna stylizacja! Bardzo Ci do twarzy w tym kolorze. Co myślisz o połączeniu sukienki tego tylu z bluzą damską z zoio? Według mnie warto przełamywać schematy.

    OdpowiedzUsuń