wtorek, 28 listopada 2017

Spacerowy post


Cześć Kochani!

Dziś witam Was z elbląskiej starówki i zapraszam na spacerowy post.

W mojej dziennej stylizacji postawiłam na połączenie dwóch kolorów - czerwieni oraz beżu.

Bazą zestawu jest czerwona sukienka marki GREYROSE

W całej okazałości zobaczycie ją w nadchodzącym, casualowym lookbooku. :)

Mój pikowany płaszcz z Bonprix znacie już z zeszłego roku. Pokazywałam go w kilku odsłonach na blogu.

Nowością są natomiast długie kozaki z eko zamszu, które kupiłam w Bonprix zupełnie niedawno.

Na marginesie dodam, że moje najlepsze kozaki z tego sezonu pochodzą właśnie z ich oferty. 

Duża, beżowa torba jest Mohito. Bardzo lubię dodatki w kolorze nude. 

Mam nadzieję, że mój spacerowy look przypadnie Wam do gustu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Łukasz Krakowski











1 komentarz: