poniedziałek, 23 września 2019

Jesień w salonie Visha Moda w Warszawie


Witajcie Kochani!

W tamtym tygodniu będąc w stolicy, po raz kolejny odwiedziłam mój zaprzyjaźniony butik o nazwie Visha Moda.

Ten sklep z ekskluzywną odzieżą damską mieści się na ul. Koszykowej 31 w Warszawie.

Jak zwykle przyjrzałam się nowej - jesiennej kolekcji oraz zrobiłam kilka przymiarek.

Najpierw postawiłam na ponadczasowy kontrast czerni z bielą.

Moją uwagę zwróciła też piękna malinowa czerwień oraz głęboka zieleń i granat.

To właśnie te kolory dominują w nowej kolekcji, uzupełnione stonowanymi akcentami w różnych odcieniach beżu, akwamaryny, błękitu.

Zaprezentuję Wam zestawy do pracy, do biura, a także coś na wieczorne wyjście.

Mam tu też zdjęcia pięknych i ciepłych okryć wierzchnich.

Zobaczcie sami! Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Wasza Aga

Ps. Wybrane modele kolekcji są również dostępne w sklepie internetowym marki - KLIKNIJ TUTAJ!





































4 komentarze:

  1. Komu mogłoby się to nie podobać. Klasyka i elegancja zawsze na topie. Zwłaszcza w takim wydaniu. Pięknie 🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, jak zwykle super wyglądasz! Nieraz czerpię inspirację z twoich propozycji. Dodatkowo figurka widzę wysmuklała����Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja, granatowa i ta z czerwoną górą najbardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jesienne stylizacje! Szukałam inspiracji na jesień. Chyba dobrze trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń