niedziela, 12 stycznia 2020

Kolejna zima z CELLBES!


Witajcie Kochani!

Jak już wielokrotnie mówiłam i pisałam, uwielbiam okrycia wierzchnie CELLBES. (KLIK!)

Kurtki oraz płaszcze są bardzo praktyczne, ciepłe i wygodne.

Mają doskonałą konstrukcję, podkreślającą kobiece kształty, nie dodając przy tym zbędnych kilogramów.

To moja kolejna zima z Cellbes, a ja przychodzę do Was z kolejną zimową propozycją tej marki, tym razem w kolore czarnym.

Tym, co wysuwa się na pierwszy plan jest urocza, OCIEPLANA PARKA Z KAPTUREM. (KLIK!)

Kurtka ma komfortową długość, troczki w pasie oraz kaptur, ozdobiony sztucznym futerkiem.

W tym zestawie zaprezentuję Wam również bardzo ciekawe, pasiaste SPODNIE (KLIK!)

Spodnie uszyte są z grubszej, sprężystej dzianiny i mają gumkę w pasie.

Moje BOTKI (KLIK!) pokazywałam Wam już w moim wcześniejszym poście.

Mają długość za kostkę i świetnie wyglądają do wąskich spodni, rajstop i legginsów.

Mam nadzieję, że ten look również Was zainspiruje.

Tym razem zrezygnowałam z koloru, na rzecz Waszej ulubionej, klasycznej czerni.

Ślę buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓















2 komentarze:

  1. Piękny strój. W kurtce wyglada Pani świetne. Mnie najbardziej urzekły leginsy. Chyba też takie kupię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk pasujący do wszystkiego! Takie się ceni <3 Widać, że dobrze w nim czujesz ;)

    OdpowiedzUsuń