wtorek, 4 lutego 2020

Stylowa zima z CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś  przygotowałam dla Was nową, zimową stylizację z marką CELLBES.

Tym razem postawiłam na ciekawe połączenie czerni, bieli z odrobiną koralowej czerwieni.

Uwielbiam futrzane elementy garderoby i nakrycia głowy w stylu Carskiej Rosji. Mam do nich słabość.

Taki jest też KOMPLET KLIK!, który znalazłam w Cellbes - czarna czapka i rękawiczki.

Mój czarno-biały PŁASZCZ (KLIK!) zachwyca prostotą kroju oraz ciekawym, żakardowym wzorem.

Połączyłam go ze SPÓDNICĄ (KLIK!) z bardzo zbliżonym printem.

Koralowym akcentem jest SWETER (KLIK!) z dekoltem w szpic.

Całość stanowi szykowny i stylowy look.

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓


















1 komentarz:

  1. Przypominasz mi taką arystokratkę w wersji rosyjskiej, bo na Twój widok czuć dumę, klasyczną elegancję i majestat! Zbliża się wiosna, więc może zainteresujesz się trochę innym stylem? Na przykład znajdziesz tutaj eleganckie plecaki, a przy tym funkcjonalne!

    OdpowiedzUsuń