poniedziałek, 18 stycznia 2021

Z wizytą w VITO BUTIK

Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na wirtualne odwiedziny w sklepie VITO BUTIK (KLIK!).

Butik znajduje się w Elblągu, na ul. Hetmańskiej 5/18. (Pasaż handlowy, bliżej torów tramwajowych.)

Vito ma w swojej ofercie szeroki asortyment towarów dla pań w każdym wieku i rozmiarze. 

Znajdziecie w nim eleganckie ubrania w rozmiarach 36-52 oraz piękne i stylowe dodatki.

Przygotowałam dla Was obszerną fotorelację z mojej wizyty w sklepie. 

Na zdjęciach zobaczycie mnie w różnych stylizacjach - zarówno codziennych, jak i bardziej wyjściowych, biurowo-bankietowych.

W prezentacji załączyłam również kilka zdjęć sklepu.

Mam nadzieję, że Was zaciekawią!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓































































5 komentarzy:

  1. Przepiękne stylizacje. Mogę się inspirować tym, co ty pokazujesz. Wow

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo fajnych kreacji! Sporo chętnie ubrałabym na siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubrania. Pokazujesz jak dobrze łączyć style i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są ekstra i bardzo ładnie pani zapraszam do siebie
    https://perypetiekobieta.blogspot.com/2022/04/praca-nad-rozwojem-sklepu-internetowego.html

    OdpowiedzUsuń