piątek, 5 lutego 2021

Dzień przymiarek z CELLBES

Dzień dobry Kochani! 

Zaczynamy dzień przymiarek z marką Cellbes! 

W sklepie internetowym szaleją mega promocje, więc jest okazja, żeby pokazać Wam nowe zestawy. 

Co powiecie na połączenie bieli, czerni oraz koloru żółtego? Mi się taki układ bardzo podoba. 

 Do tego te groszki! Jesteście na TAK?

Tunika:  KLIK!

Długi sweter:  KLIK!








Tu na pierwszy plan wysuwa się fantastyczna kurtka w śliwkowym kolorze. 

Ma świetny fason, który delikatnie zaznacza talię i jest odrobinę swobodniejszy w biodrach. 

Wielokrotnie powtarzałam już, jak ważne są dla mnie odpowiednie długości, które razem są w stanie stworzyć spójną całość. 

Kurtka jest na tyle długa, że przykrywa idealnie tuniki, które skomponowałam z nią kolorystycznie, 

Podoba się Wam?

Kurtka:  KLIK!

Tunika jasna w kwiaty:  KLIK!

Tunika ciemna w kwiaty:  KLIK!











Teraz pora na moje ulubione paski w marynistycznym stylu! 

Uwielbiam ten motyw i obiecuję, że przyjrzymy się kolekcji Cellbes pod tym kątem dokładniej już całkiem niedługo. 

Jak podoba się Wam ta efektowna bluzka z suwakiem? Dajcie znać!

Bluzkę znajdziecie tu:  KLIK!






To już wszystko na dziś.

Mam nadzieję, że moje przymiarki się Wam spodobały!

Ślę buziaki.

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz