niedziela, 18 kwietnia 2021

BONPRIX - najpiękniejsze sukienki na sezon wiosna / lato 2021

Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was przegląd najpiękniejszych sukienek na sezon wiosna/lato z kolekcji marki BONPRIX. 

https://www.bonprix.pl/kategoria/114/sukienki/

Są to sukienki dostosowane do sylwetek plus size, spełniające kryteria, które lubimy.

Wszystkie prezentowane przeze mnie modele sukienek uszyte są ze sprężystych materiałów,

Doskonale podkreślają miejsca, które chcemy eksponować, a także sprytnie odwracają uwagę od tych elementów, które chcemy troszkę zamaskować.

Zapraszam na prezentację  czterech modeli kreacji, które totalnie skradły moje serce!

1. Sukienka z dekoltem typy Carmen 

https://www.bonprix.pl/style/sukienka-z-dekoltem-carmen-1838660512/?catalogueNumber=915864&source=1

Ta sukienka jest wręcz spektakularna w swojej formie. 

To taki fason sukienki, który nie kosztuje wiele, a wygląda jak milion dolarów.

Zgadzacie się? 





2. Sukienka z kopertowym dekoltem 


Bardzo spodobał mi się układ barw na chłodnej, lejącej dzianinie.

Mam wrażenie, że ta sukienka bardzo wyszczupla mnie optycznie.







3. Sukienka w egzotyczne liście 


To model zwiewnej hiszpanki, z  falbaną na dole.

Uważam, że szerokie ramiączka przy sukience są bardzo funkcjonalne, ponieważ sukienka nie wymaga specjalnego biustonosza. 





4. Sukienka z krótszym przodem i odkrytymi ramionami 


Uwielbiam tego typu wycięcia na ramionach. Dodają stylizacji masę seksepilu.

Do tego ta bajeczna kolorystyka!

Jestem oczarowana!






Tutaj pokażę Wam jeszcze inne modele sukienek, które zwróciły moją uwagę.

Wszystkie dostępne są również w większych rozmiarach.















To już wszystko na dziś!

Mam nadzieję, że mój przegląd kolekcji Bonprix się Wam spodobał!

Buziaki!

Wasza Aga  💋

Fot. Marcin 💓

Zdjęcia produktów: Copyright Bonprix.pl

4 komentarze:

  1. Sukienki fajne i ładnie w nich pani wygląda. Szkoda, że nie ma bezpośrednich linków do konkretnej sukienki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaję numery katalogowe sukienek 1. 91586495 2. 90737181 3. 91628995 4. 95424895 :)

      Usuń