czwartek, 22 lipca 2021

Kwiaty, groszki, pasy.... kolekcja KARKO zachwyca!

Witajcie Kochani! 

Dziś zaproszę Was na prezentację trzech modeli sukienek ze sklepu KARKO.PL

Kolekcja Karko zachwyca różnorodnością fasonów, tkanin, kolorów oraz wzorów.

Jestem przekonana, że każda z pań znajdzie w niej dla siebie coś pięknego.

W mojej prezentacji postawiłam na trzy typy sukienek; swobodna z falbankami, dopasowana z kopertowym dekoltem oraz sukienka w typie szmizjerki z paskiem.

Każdą z kreacji pokrótce opiszę i podam link do sklepu, żeby łatwo było Wam ją znaleźć. 

Pamiętajcie też o kodzie rabatowym "agakownacka23", który da Wam aż 23% zniżki na zakupy w sklepie! 

Zapraszam na prezentację!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💕

1.Sukienka swobodna szyfonowa wyjątkowa SEBILKA w kolorowe kwiaty na szarym tle

To ultra zwiewna i urocza kreacja. Bardzo spodobał mi się również jej kolor.

Sukienka ma delikatne falbany i lekko transparentne rękawy,

Świetnie maskuje odstający brzuszek.

Kreacja dodaje sylwetce lekkości.









W tej kreacji poczułam się niczym seksowna Monica Bellucci w filmie MALENA.

Doskonale podkreśla kobiece kształty i dodaje seksapilu.

Sukienka ma kopertowy dekolt, odcięcie w pasie i jest uszyta ze sprężystego materiału.









Rewelacyjna sukienka w typie szmizjerki.

Uszyta z naturalnej, oddychającej tkaniny.

Jej fason ,i struktura urzekną fanki minimalizmu.

Uważam, że sukienka doskonale sprawdzi się w pracy i na co dzień.







2 komentarze:

  1. Ja stawiam na grochy :) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Sebilka i kropki skradły moje serce!❤️ Drogie panie- korzystajcie z mega rabatu w Karko, to naprawdę się opłaca. Właśnie czekam na sukienkę Iwona maxi ��

    OdpowiedzUsuń