poniedziałek, 4 października 2021

Moda Size Plus Iwanek - jesienna elegancja z płaszczem w kratę

Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na kolejną prezentację jesiennej mody damskiej w rozmiarze plus.

Tym razem jest to piękny, stonowany i klasyczny zestaw z kolekcji marki MODA SIZE PLUS IWANEK (KLIK!).

W tej stylizacji postawiłam na jednolitą, czarną bazę w postaci efektownej sukienki o nazwie ALEKSANDRA (KLIK!).

Sukienka uszyta jest grubszej, sprężystej dzianiny. Ma asymetryczną falbanę na dole i lekko bufiaste rękawy. 

Podoba mi się również biżuteryjny dodatek - subtelna broszka.

Wszystkie kolory sukienki Aleksandra znajdziecie tu - KLIK!

Moje okrycie wierzchnie to absolutny HIT. Ten płaszcz w czerwono-czarną kratę nosi nazwę MEGAN (KLIK!)

Ma swobodny fason z  kołnierzem, dwoma kieszeniami i luźnym paskiem na plecach.

Inne wersje kolorystyczne płaszcza Megan znajdziecie TUTAJ (KLIK!)

Jestem ciekawa, czy spodobam się Wam w takim wydaniu. 

Dajcie znać w komentarzu!

Jeśli narobiłam Wam ochoty na jesienne zakupy, to pamiętajcie o moim kodzie rabatowym dla Was.

Z hasłem AGA10 macie 10% rabatu na zakupy w sklepie  Moda Size Plus Iwanek.

Buziaki!

Wasza Aga 💋















1 komentarz:

  1. Piękny płaszczyk w kratę. Na pewno już się sprawdzi teraz na chłodniejsze dni.

    OdpowiedzUsuń