poniedziałek, 15 listopada 2021

Dżins i połysk - mój spacerowy look z marką CELLBES

Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was do obejrzenia mojej codziennej, casualowej stylizacji z użyciem ubrań marki CELLBES.

Króluje w niej denim oraz tkanina a metalicznym połyskiem.

Moja dżinsowa koszula KLIK! uszyta jest z miękkiej i sprężystej tkaniny. Ma rewelacyjny fason i ozdobne przetarcia.

Moja kurtka KLIK! ma fason oversize i jest bardzo ciepła. Pięknie połyskuje metalicznym blaskiem.

Moje spodnie to dżinsowe legginsy KLIK! są ultra wygodne i maja gumę w pasie.

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Pamiętajcie o kodzie AK21 który da Wam 15% rabatu na całe zamówienie w CELLBES,

Ślę Buziaki!

Wasza Aga 










2 komentarze:

  1. Połyskujące kurtki są teraz modne. Cudownie się w nich wygląda. Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Bardzo fajna kurteczka :) I te elementy jeansowe również :) Cały look świetny, bardzo mi się podoba ta stylizacja ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń