poniedziałek, 7 lutego 2022

Czerwony portfel damski - śliczny walentynkowy gadżet


Witajcie Kochani!

Nie jest tajemnicą, że kobiety lubią ładne rzeczy i każda okazja jest dobra, żeby sprawić sobie coś pięknego... lub zostać obdarowaną.

Walentynki to czas, który lubimy celebrować.

Kojarzy na mam się z czerwonym kolorem serduszek na kartkach walentynkowych i wystrojem sklepów czy aranżacją witryn na tę okoliczność.

Dziś we wpisie pokażę Wam mój pomysł na walentynkowy prezent czy gadżet, który ucieszy każdą kobietę - nowy portfel z naturalnej skóry w kolorze czerwonym.

Mówi się, że to właśnie czerwony kolor portfela sprawia, że pieniądze się w nim "mnożą". 

Może coś w tym jest, i na serio czerwień portfela ma moc przyciągania. Tak więc przyjemne z pożytecznym! 

Ten portfel ze sklepu ModnyPortfel.pl https://www.modnyportfel.pl/ na pewno przyciągnął... moją uwagę. 

Potrzebowałam portfela o mniejszym formacie, który zmieści się w mojej nowej torebce.

Mój portfel marki STEVENS KLIK! wykonany jest z matowej skóry i ma złote okucia.

Jest bardzo funkcjonalny, ma mnóstwo przegródek i część na drobne, zapinaną jak klasyczna portmonetka. 

Więcej portfeli damskich marki Stevens w super cenach znajdziecie tutaj: https://www.modnyportfel.pl/pol_m_PORTFELE-SKORZANE_Portfele-Damskie-135.html

Myślę, że to doskonały pomysł na prezent na Walentynki, Dzień Kobiet czy inne osobiste święto jak urodziny czy imieniny.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć w nieco Walentynkowej odsłonie.

Buziaki!

Wasza Aga 💋













4 komentarze:

  1. Pani Agnieszko, skąd Pani bierze takie piękne rzeczy? Zarówno sukienka jak i portfel są cudne. Uwielbiam w portfelach takie zapięcia. Wyglada Pani pięknie. Pozdrawiam, Hania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko uwielbiam Twoje stylizacje i to jak je prezentujesz. Pełna profeska. Szacun.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszedł ten spis :) Bardzo ładny portfelik wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń