wtorek, 22 marca 2022

Pastelowa kurtka CELLBES i słoneczne dodatki na wiosnę

Witajcie Kochani! 

Dziś przygotowałam dla Was nową stylizację z marką CELLBES. (KLIKNIJ TUTAJ!)

Tym razem postawiłam na pastelową, pikowaną kurtkę w ładnym miętowo-zielonym kolorze. (KLIKNIJ TUTAJ!)

Kurtka jest lekka, dość ciepła i bardzo, bardzo wygodna.

Jej uniwersalny fason oraz wiosenny kolor sprawdzą się w wielu stylizacjach.

Ja ożywiłam ją słonecznymi akcentami - żółtą torebką Pinko oraz szalikiem Solar.

Bazą mojej stylizacji jest dżinsowy zestaw - koszula (KLIKNIJ TUTAJ!) oraz spodnie z gumką w pasie (KLIKNIJ TUTAJ!).

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba.

Pamiętajcie o kodzie rabatowym AK22 na zakupy w Cellbes. To aż 15% zniżki na nieprzecenione rzeczy. 

Buziaki!

Wasza Aga 💋











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz