sobota, 28 maja 2022

CELLBES - Czy to kombinezon?

Witajcie Kochani!

W tytule postu zadałam Wam zagadkę: "czy to kombinezon?"

Jak się pewnie domyślacie, pytanie jest dość przewrotne.

Otóż nie, to nie kombinezon. Myślę jednak, że zestaw, który skomponowałam spodoba się fankom kombinezonów i stylizacji typu "Total Look". 

Sama do nich należę. Najbardziej podobają mi się właśnie te z krótkimi nogawkami.

Przeglądając ofertę sklepu CELLBES (KLIK!) znalazłam spodenki z dzianiny i postanowiłam połączyć je z pasującą bluzką, z analogicznym printem.

Myślę, że wyszło świetnie.

Wyszedł mi wakacyjny look na pełnym luzie.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć.

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Pamiętajcie o kodzie rabatowym AK22, który da Wam 15% zniżki na zakupy w CELBES!

Wzorzysta tunika w kwiaty: KLIKNIJ TUTAJ!

Wzorzyste spodenki w kwiaty: KLIKNIJ TU!







1 komentarz: