wtorek, 7 marca 2023

Kobieta zmienną jest - moja metamorfoza na Dzień Kobiet

Witajcie Kochani!

Dziś 8 marca, czyli święto wszystkich kobiet.

Z tej okazji mam Wam do pokazania moją małą metamorfozę.

Jak wiecie, jakiś czas temu obcięłam moje włosy. 

Tym razem udałam się do tego samego fryzjera - Marka Wojciechowskiego KLIK! w ModrzejewskAcademy KLIK! w Gdańsku po nowy, odświętny look.

Marzył mi się look w stylu Starego Hollywood i myślę, że udało mi się go osiągnąć.

Marek podkręcił mi włosy i upiął górną część spinką.

Do tej fryzury idealnie pasuje sukienka z odkrytymi ramionami i wachlarzowym dekoltem.

Duże, połyskujące kolczyki, piękna torebka Pinko z łańcuchem doskonale uzupełniają tę stylizację.

Czarne kolczyki sutasz są od DUSZKA ART, złote kolczyki z diamencikami są od Vezzi.

Uważam, że całość wygląda obłędnie, a Wy? 

Buziaki!

Wasza Aga 💋





























1 komentarz: