poniedziałek, 15 stycznia 2024

Moja metamorfoza w Studio Fryzur Marco w Elblągu


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na fotorelację z mojej noworocznej metamorfozy w Studio Fryzur Marco.

Studio znajduje się  na ul. Giermków 19/2U w Elblągu. Telefon 55 235 44 50.

Jest to miejsce, które cieszy się dużą popularnością i ogromnym zaufaniem klientów.

Zaufałam i ja. Moje włosy wymagały cięcia oraz odświeżenia koloru.

Oddałam się wiec w ręce najlepszego stylisty fryzur w studio.

Całość mojej metamorfozy obejmowała cięcie, koloryzację, stylizację, zabieg regeneracyjny przy użyciu sauny z ultradźwiękiem i ozonem.

Zabiegi oraz cięcie wykonał właściciel salonu - pan Marek Słabuszewski.


Efekt? Rewelacyjny. Zobaczcie sami!

Zapraszam do  obejrzenia obszernej fotorelacji z mojej metamorfozy.

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Media społecznościowe Studio Fryzur Marco



Zdjęcia oczywiście wykonał Marcin 💓





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz