sobota, 26 lipca 2014

Agacool - boskie szarości :)


Witajcie Kochani !

Dziś szary ...  lecz nie nudny wpis ! :)

Jest mi niezmiernie miło jak widzę, że rynek plus size ciągle się poszerza i pojawia się na nim coraz więcej propozycji dla większych kobietek.

Nie trzeba być kolosem i rekinem w tym biznesie, żeby się rozwijać i po prostu fajnie szyć.

Dziś zapoznam Was z marką Agacool, którą znajdziecie na fb pod tym linkiem:
https://www.facebook.com/styloove?fref=ts  .

"Dresowe" sukienki podbiły nasze serca już jakiś czas temu.

Są zazwyczaj proste w fasonie i bardzo wygodne. Moja sukienka od Agacool właśnie taka jest.

Pozwoliłam sobie pobawić się trochę sukienkowo-modowo i pokażę Wam co wykombinowałam.

Sukienka od Agacool ma żółtą górę, szary dół i fantastyczne, neonowe stębnowania na dole.

Można ją nosić solo lub z bolerkiem w minimalistycznym fasonie. Bolerko również ma neonowe stębnowania na brzegach.

W wersji casualowo-spacerowej zestawiłam sukienkę z lekkim topem typu oversize - również od Agacool.

Top ma kimonowe rękawki , pasiasty wzór z metaliczną nitką , która lekko połyskuje.

Ciekawa jestem jak Wam się podoba ta propozycja! :)

Fot. Grześ <3

P.S. Razem z Agacool przygotowujemy dla Was małą niespodziankę... ale o tym już wkrótce!

Buziaki ! Miłej niedzieli !

:)
















3 komentarze:

  1. Super szarości:) Ja również uwielbiam Agi kreacje Są niby proste a zarazem eleganckie Kto powiedział że kobieta powyżej rozmiaru 40 nie może być piękna...powiem więcej każda jest tylko o tym nie wie dopóki nie ubierze czegoś co nie wygląda jak jutowy worek (bo to proponują zwykle sklepy sieciowe)
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ta sukienka, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podobasz i się w tych szarościach z paskami, po prostu super look, podkreśla twoją figurę, ale nie opina i wyglądasz mega zmysłowo i kobieco. Super

    OdpowiedzUsuń