poniedziałek, 21 lipca 2014

Niedzielny strój dnia - outfit of the day - 20 lipca :)


Witajcie!

Dziś kolejny "outfitowy" wpis. Tym razem jest to strój spacerowo-niedzielny. :)

Miałam wczoraj na sobie sukienkę od Marzeny Efir.

Jest to model z kieszeniami, wykonany z szarej dzianiny.

Dodatkową, atrakcyjną cechą tej sukienki są lamówki i pasek ze skóropodobnego materiału.

Do sukienki dobrałam grafitowe balerinki  z "wężowej skórki"( CCC ) oraz jako kontrastujący akcent - koralową torebkę "chanelkę" firmy Marconi.

Biżuteria jest również od Marzeny Efir.

W makijażu postawiłam na kolory ziemi . Naturalny makijaż oka w kolorze jasnego brązu zestawiłam z intensywnym oranżem na ustach.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten look.

Fotografował oczywiście Grześ <3











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz