środa, 16 lipca 2014

Mój sposób na wygodny strój na wieczorne wyjście - poznajcie markę Denbrand ! :)

Kochani!

Zbliża się weekend i szalone imprezy ! Znacie mnie i wiecie, że kocham sukienki. Jednak są takie dni, w których mam ochotę na miejski szyk w wersji ze spodniami .:)

W mojej dzisiejszej - outfitowej propozycji, mam na sobie ubrania ze sklepu Denbrand. W moim stroju postawiłam na cekinowy blask i kolorowe spodnie rurki.

Denbrand sprzedaje ubrania duńskich marek. Mój dłuższy top pochodzi z kolekcji firmy DNY.

Przód zdobią pasy z cekinów. Tył jest jednolity -gładki.

Zielone Spodnie marki LauRie to hit ! Miałam przyjemność poznać spodnie tej marki już jakiś czas temu, podczas sesji dla jednego z partnerskich sklepów marki Denbrand.

Oprócz świetnego, sprężystego materiału - spodnie zachwyciły mnie bogatą gamą kolorów oraz wygodnym krojem z GUMKĄ w pasie ! :)

Do stylizacji idealnie pasują wysokie czarne szpilki oraz mała, cekinowa kopertówka.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja stylizacyjna propozycja. Zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz do przeczytania paru słów o spodniach marki LauRie.

Stylizację fotografował Grześ <3

Tu znajdziecie markę Denbrand:

https://www.facebook.com/denbrand.eu?fref=ts
http://www.denbrand.eu/







2 komentarze: