środa, 16 lipca 2014

Śliczna bluzeczka od MAXI KRAINY - outfit of the day -16 lipca :)



Kochani!

Dziś kolejny strój dnia - tym razem już miałam fotografa! :) Grześ zrobił mi kolejna porcję zdjęć ! <3

Miałam wczoraj na sobie kolorową bluzeczkę od Maxi Krainy, spódniczkę C&A oraz wdzianko Crivit.

Maxi Kraina jest firmą rodzinną. Dziewczyny z Maxi Krainy mają w swojej ofercie ubrania nowe, outletowe oraz odzież typu "second hand" w rozmiarach od 42.

Jak się pewnie domyślacie - Maxi Kraina to również gwarancja niskiej ceny. :)

Na zdjęciach zobaczycie mój wczorajszy outfit, kilka dodatkowych modeli z oferty Maxi Krainy oraz... nasze wspólne, pamiątkowe zdjęcie z Targów Size Plus ! :)














1 komentarz:

  1. Jakby ona, ta bluzeczka, miała dłuższe rękawy, to dl mnie byłaby idealna :> /Kinia

    OdpowiedzUsuń