czwartek, 10 lipca 2014

Świeżo i słonecznie - moja propozycja imprezowego, letniego looku dla kobiet plus size :)


Witajcie Kochani!

Dziś zaprezentuję Wam mój pomysł na letnią, zwiewną, słoneczną stylizację . Ta stylizacja świetnie sprawdzi się podczas letnich uroczystości lub wszelakich imprez. Nie jest ważne, czy będzie to oficjalne spotkanie czy po prostu garden party. :)

Mam na sobie sukienkę AS fashion https://www.facebook.com/asfashion.duzaodziez?fref=ts , http://www.as-fashion.com.pl/  . Jest to jednolita sukieneczka typu hi-low, czyli z krótkim przodem i dłuższym tyłem .Sukienka ma gumeczkę w pasie i ciekawe wycięcie z "kokardką" z tyłu.

Do sukienki dorałam cieliste buty ,długie - wysmuklające optycznie twarz kolczyki z dżetami i błyszczące bransoletki.

W makijażu postawiłam na kolory ziemi - beże i brązy oraz na czerwone usta. Ostatnio najlepiej się czuję własnie w czerwieniach na ustach-od oranżu po bordową czerwień.

Włoski - naturalne fale -spięlam spineczkami po bokach , zachowując przedziałek po środku.

Mam nadzięję, że spodoba Wam się taki look!

:)

Fot. Grześ <3









1 komentarz:

  1. sukienka lekka, zwiewna i podkreślająca talię- idealna na upalne dni ;)
    Wyglądasz w niej uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń