niedziela, 21 czerwca 2015

Wizytowa XL-ka... czyli letnie kreacje marki Gabriela Visconti


Witajcie Kochani!

W swoich wiadomościach i komentarzach wiele pań pytało mnie ostatnio o letnie kreacje wizytowe, które sprawdzą się podczas uroczystości weselnych oraz innych imprez okolicznościowych.

Przejrzałam ofertę marki Gabriela Visconti i wybrałam dla Was najciekawsze modele, które według mnie będą doskonałe na te okazje.

Wszystkie kreacje przedstawione na fotografiach znajdziecie online w oficjalnym sklepie marki - Szafa Ani.

Wybrałam dla Was propozycje w jasnych, pastelowych kolorach oraz te uszyte z gładkich tkanin / dzianin w nieco intensywniejszych, typowo letnich barwach.

Zwróćcie uwagę na efektowne dekolty niektórych kreacji - biżuteryjny detal, suwak czy ozdobne pęknięcie będą wyglądać fantastycznie na Waszym lekko opalonym ciele.

Ja również przygotowałam dla Was stylizację.

To mój wizytowy look z sukienką marki Gabriela Visconti.

Moja sukienka nazywa się Lobelia II i ma rozmiar 48.

Uszyta jest z ładnej, sprężystej dzianiny z lekko mięsistą, miejscami wypukłą fakturą.

Jest delikatnie połyskująca - ma domieszkę metalicznej nici.

Ma prosta, dopasowaną linię i ciekawy, biżuteryjny detal przy dekolcie.

Jej kolor to blady turkus, lecz że względu na niejednorodną fakturę dzianiny, wygląda bardziej na miętę.

Sukienka ma poszewkę, która trzyma krągłości w ryzach.

W mojej stylizacji postawiłam na stonowaną elegancję.

Włosy upięłam w asymetryczny kok - uwielbiam takie proste, klasyczne upięcia.

Jedynym biżuteryjnym dodatkiem, który wybrałam są kolczyki z kamieni, idealnie harmonizujące z kolorami sukienki.

Moja mała, miętowa torebka jest z Avonu.

Podoba mi się harmonia barw i analogia metalicznych zdobień w tym zestawie.

Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu moja stylizacja.

Zaglądajcie do Szafy Ani po więcej stylizacyjnych inspiracji!

To wszystko na dziś!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz