czwartek, 11 czerwca 2015

Wieczór stylizacji w sklepie Blue Shadow Elbląg - 11.06.15 :)


Witajcie kochani!

Dziś zapraszam Was na obszerną fotorelację ze spotkania dla kobiet w sklepie Blue Shadow w Elblągu.

Spotkanie pod nazwą ,,Wieczór stylizacji" odbyło się w czwartek 11 czerwca.

Zostałam na nie zaproszona - z czego się niezmiernie cieszę!

To fantastyczna sprawa, że takie ciekawe inicjatywy mają miejsce również w moim rodzinnym mieście. :)

Razem z Wandą Wiśniewska - przedstawicielką marki, porozmawiałyśmy z paniami na temat stylizacji, mitów z nią związanych i naszych indywidualnych, modowych preferencjach.

Panie miały okazję poznać asortyment sklepu, przymierzyć modele, które się im najbardziej podobały.

Służyłyśmy radą i pomocą. :) :) :)

Z racji tego, że prowadzę blog o tematyce plus size, w mojej fotorelacji skupiłam się głownie na stylizacjach w dużych rozmiarach.

Bo taka też była moja ,,misja" na tym spotkaniu! :)

Niektóre z pań zamiast ubraniowej stylizacji wybrały profesjonalny makijaż wykonany przez studio wizażu Szminka. :)

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć!

Ja już nie mogę się doczekać kolejnej podobnej inicjatywy! :)

Buziaki!

Wasza Aga :)












































2 komentarze:

  1. Uważam, że takiej spotkania to super sprawa :) Dzięki Agnieszko za miłą atmosferę i dobranie stylizacji, dziś już ją mam na sobie :) Pozdrawiam i czekam na kolejne spotkania
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram takie spotkania, wspaniały pomysł, znacznie za mało dzieje się w naszym mieście w tym temacie. Prosimy o więcej :) Aguś jak zawsze widać pełen profesjonalizm i oddanie się Ciebie całą sobą :)

    OdpowiedzUsuń