niedziela, 14 czerwca 2015

Targi Size Plus - sobota 13 czerwca - moja fotorelacja :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was moją małą fotorelację z pierwszego dnia Targów Size Plus w Warszawie.

Targi Size Plus to dwudniowa impreza, lecz ja pokażę Wam tylko zdjęcia z dnia wczorajszego.

Jak wiecie nie mieszkam w stolicy i musiałam wczoraj wieczorem już wrócić do siebie, do Elbląga. :)

W sobotę miałam jednak okazję obejrzeć zróżnicowaną ofertę marek i sklepów oferujących dużą odzież oraz porozmawiać z wystawcami.

Spotkałam też dziewczyny - koleżanki modelki i blogerki.

Uwieńczeniem dnia były cztery pokazy mody, w których wzięłam udział. :):):)

To był bardzo pozytywny, upalny ( !!!!! ) dzień, pełen miłych wrażeń!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!


Stoisko marki Moda Size + Iwanek 

Już niedługo zobaczycie na moim blogu stylizację z fantastyczną sukienką tej marki! :)





Spotkanie blogerek z marką Andalea




Stoisko sklepu Twoje XXL




Stoisko marki By Lola


Stoisko zaprzyjaźnionej projektantki Marzeny Efir






Stoisko marki Vittoria Giovani




Stoisko marki Bradonna




Stoisko marki Kelly



Stoisko marki Denbrand


Stoisko marki Gabriela Visconti

Z tą marką przygotujemy dla Was wpis z sukienkami na śluby, wesela oraz inne letnie uroczystości! :)


Oczywiście było o wiele więcej wystawców, jednak nie miałam czasu na bardziej obszerną fotorelację... praca, praca, praca  :D


Teraz kilka zdjęć z pokazu!

Dziękuję Sylwii za przypilnowanie tematu! :)



Pokaz marki By Lola






Pokaz kolekcji Marzeny Efir




Pokaz marki Andalea



Pokaz marki Vittoria Giovani




To już wszystko na dziś!

Jak tylko pojawi się oficjalna fotorelacja, dodam kolejny post z lepszą jakością zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga! :)

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie miałam okazji brać udziału w targach. Zazdroszczę - oczywiście w pozytywnym tego znaczeniu, pozdrawiam Aguś, super się prezentowałaś, jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń