niedziela, 9 listopada 2014

Mój wczorajszy, sobotni - look of the evening :)


Witajcie Kochani! :)

To był dla mnie bardzo ważny i wyjątkowy wieczór. :)

Mieliśmy małą uroczystość - świętowaliśmy ( z lekkim poślizgiem) 30-te urodziny Grzesia wraz z naszymi znajomymi.

Już jakiś czas zastanawiałam się nad tym, co założę w ten wieczór i jakie dobiorę dodatki. Postawiłam na brązową sukienkę z eko skórki z kolekcji Marzeny Efir. Sukienka ma luźną górę, kimonowe rękawki i dopasowany dół. Do sukienki dobrałam leginsy- również z kolekcji Marzeny Efir i długie kozaczki Deichmanna.

Jeśli chodzi o dodatki, dopasowałam do całości wisior marki Lewanowicz, kolczyki I am oraz dużą torbę no name.

W makijażu postawiłam na brązy i beże z palety W7 in the nude oraz koralowe usta. Szminkę Avon Luxe w odcieniu high style coral dostałam od koleżanki - Daga jeszcze raz dziękuję! :) ( Ty wiesz co tygryski lubią najbardziej! :) )

Podczas wieczoru otulała mnie mgiełka zapachu - Jennifer Lopez - Eau De Glow .

:) Mam nadzieję, że podoba Wam się mój strój wieczoru ! :)

Czekam na opinie!

Buziaki! <3

Fot . Grześ <3










:) Zdjęcie z moim kochanym jubilatem! <3 Sto lat Kochanie!


2 komentarze:

  1. Wszystkuego najlepszego dla Grzegorza Agnieszko pieknie wygladasz ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądałaś! Naszyjnik zrobił po prostu wszystko. Kolczyki uważam tu już za zbędne. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń