wtorek, 30 grudnia 2014

Hu hu ha! Zima zła! Kolejna wygodna, spacerowa stylizacja z himalajskim szalem Gyalmo. :)


Witajcie Kochani! :)

No i mamy zimę -  nie tylko kalendarzową. :)

Mam dla Was dziś kolejny, spacerowy wpis z wygodną, ciepłą stylizacją.

Zima ma swój urok, moda zimowa również.

Myślę, że większość z nas ma około dwie, trzy kurtki czy płaszcze zimowe. Z prostej przyczyny - okrycia wierzchnie są dość drogie. Mimo tego, za pomocą kolorowych dodatków, czapek, szali i rękawiczek można zmieniać swój wizerunek. :)

Wczoraj miałam na sobie kurtkę new look typu parka. Jest to model sprzed kilku lat, lecz wciąż bardzo na czasie. Nie różni się od modeli oferowanych w kolekcjach obecnie.

Cały look tak na prawdę tworzą tutaj kolorowe dodatki - himalajski szal GYALMO w etniczne wzory oraz kolorowa czapa H&M. :)

Szal zachwyca swoją kolorystyką oraz unikalnością. Jest inny od wszystkich  modeli oferowanych w popularnych sklepach.

O reszcie mojego stroju opowiem Wam za chwilkę...









Moje bordowe spodnie rurki oraz bordowe buty typu emu są z C&A. Rękawiczki pochodzą z kolekcji marki Kamea. Torba z ćwiekami CCC to prezent od mojego Mikołaja! :) <3 Pasuje doskonale do eleganckich oraz codziennych stylizacji.



Mam nadzieję, że podoba się Wam mój zimowy, otulający ciepełkiem look.

Dajcie znać!

Przesyłam buziaki! :)

Fot. Grześ <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz