niedziela, 28 grudnia 2014

Zima, zima, zima... pada, pada śnieg! :)


Witajcie Kochani!

W końcu i u nas spadł śnieg! :)

Z tej okazji zapraszam Was dziś na poświąteczny, spacerowy post!

Zawsze jest tak, że pierwszy śnieg cieszy nas wszystkich! Świat wygląda wręcz bajecznie, biało...zupełnie inaczej niż zazwyczaj!

Ja dziś wybrałam się z Grzesiem na mały spacer. No i była okazja do pokazania Wam mojego zimowego, wygodnego outfitu! :)

Miałam dziś na sobie komplet - czapkę z pomponem i szal KAMEA. Idealnie pasował do mojego nowego, rudego kożuszka z C&A.

Bordowe spodnie rurki oraz futrzane kozaki są również z C&A a rękawiczki z H&M.

Jak Wam się podoba taki strój? :)

Lubicie czapy z pomponami i kożuszki?

Ja bardzo lubię! :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Fot. Grześ <3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz