niedziela, 15 marca 2015

Dziewczyna szamana... czyli mój indiański look :)


Witajcie kochani! :)

Mam dla Was kolejny, stylizacyjny wpis! :)

Kocham modę... prostą i ekstrawagancką... jednobarwną i kolorową...

W modzie nie lubię ograniczeń. Nie stronię też od różnych, być może odważnych inspiracji.

Dziś przedstawię Wam mój indiański look w nowoczesnym wydaniu. :)

Uwielbiam frędzle, pióra, rzemyki... odkąd pamiętam miałam takie rzeczy w szafie!



Najpierw pokażę Wam moją cienką kurteczkę z eko skóry z frędzlami!

Kurteczka pochodzi z kolekcji sklepu Modne Duże Rozmiary.

Już w tym tygodniu kurteczka będzie dostępna w ofercie sklepu internetowego.

Kurteczka - wdzianko ma otwarty fason, rzedy frędzli przy rękawach, z przodu oraz z tyłu.

Uszyta jest z miękkiej, oddychającej, skóropodobnej tkaniny. :)

Można ją prać, prasować... nic się z nią nie dzieje! :)





Sukienka oraz piórkowy naszyjnik pochodzą ze sklepu Blue Shadow.

Sukienka zachwyca połączeniem kolorów oraz ciekawym krojem.

Uszyta jest z grubej, miękkiej dzianiny .

Z obu stron ma wypustki imitujące kieszenie. Dekolt ma formę głębokiego pęknięcia.




Moje urocze bransoletki z rzemyka pochodzą ze sklepu By Dziubeka SZCZECIN.

Pięknie komponują się z kolorami sukienki...

Mają regulowaną długość i mieniące się oczka z kolorowych szkiełek.






Mam nadzieję, że podoba Wam się moja nieco indiańska stylizacja! :)

Już jutro nowy post!

Zaglądajcie do mnie!

Buziaki!

Fot. Grześ <3

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna...oryginalna stylizacja. Z bolerkiem ta sukienka bardzo współgra, do tego dodatki ...super całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaiiaiiaa! :D Zacznę indiańskim okrzykiem! Hahaha Tuniczka i naszyjnik wyglądają bardzo szykownie i egzotycznie. Naprawdę bardzo ładnie. ^^ Natomiast nie jestem fanką frędzli, więc kurteczka to moim zdaniem przesyt. Ach, a na końcu te dwie delikatne bransoletki. Są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, kurtka - marzenie, sukienka rewelacja, a bransoletki super się dopasowały do stylizacji :)
    Dziękuję za ich wykorzystanie, pozdrawiam Kinga By Dziubeka Szczecin :)

    OdpowiedzUsuń