piątek, 20 marca 2015

Świąteczne inspiracje z Dużej Szafy :)


Witajcie Kochani!

Mam dla Was kolejny, stylizacyjny post! :)

Pokażę Wam dziś mój pomysł na świąteczny strój! :)

Uwielbiam sukienki i gdy szykuję strój na wielkie wyjście czy uroczystość - sięgam właśnie po nie.

Dzisiaj pokażę Wam moją nową sukienkę ze sklepu Duża Szafa.

Ta różowa, urocza sukienka ma krótkie rękawki, okrągły dekolt obszyty kontrastującą lamówką oraz rozkloszowany dół.

Uszyta jest z tłoczonej, grubszej dzianiny a w talii ma cienki paseczek z eko skóry.

Sukienka idealnie komponuje się z moim beżowym, wiosennym płaszczykiem.




Mam dla Was również miłą wiadomość!

Sklep przygotował świąteczny rabat minus 5% na zakup sukienek! :)

Akcja rabatowa startuje pierwszego dnia wiosny 21.03.2015.


Tu zobaczycie inne kolory tego samego modelu sukienki! :)






Mam nadzieję, że podoba Wam się moja propozycja stylizacji! :)


Dajcie znać, który kolor sukienki najbardziej przypadł Wam do gustu!

To wszystko na dziś!

Buziaki! :)

Fot. Grześ / Duża Szafa

1 komentarz:

  1. Sukienka boska . Fantastyczny fason dla ciebie. Ja stawiam na czarna, biala i rozowa.��

    OdpowiedzUsuń