piątek, 3 kwietnia 2015

Prasówka Plus Size Fashion and Style - marzec 2015 :)


Witajcie Kochani! :)

Kolejny miesiąc dobiegł końca więc pora już na nowy wpis z cyklu PRASÓWKA.

Zapraszam na przegląd prasy (marcowych wydań pism kobiecych), pod kątem wątków plus size. 

:)

Przegląd magazynów zacznę od moich najnowszych publikacji na portalu www.onaonaona.com .

Z radością informują Was, że mam już tam swój stały kącik - MODNA XL-KA :)




Klik klik! :) Zapraszam!


Teraz ciąg dalszy prasówki...

W magazynie "Twój Styl" w galerii stylu znalazłam kilka ciekawych zdjęć Doroty Wellman.

Podoba mi się hasło: "Pięknie niedoskonała" ... :)




W piśmie "Cała Ty" wiosenna moda na cebulkę dla nieco dojrzalszych pań. :)



W "Tinie" znalazłam wiosenną metamorfozę mamy i córki. :)



 W piśmie " Dobre Rady" natknęłam się na zestawy ubrań na każdą sylwetkę.

Szkoda, że to tylko kompozycja i ubrania nie są pokazane na realnych sylwetkach. :)

 

W "Olivii" - Dorota Wellman na okładce!

W środku jest wywiad z Dorotą i kilka świetnych, energetycznych zdjęć. :)





Na koniec pokażę Wam jaką świetną ofertę  przygotowała marka tene design dla czytelniczek mojego bloga:


To wszystko na dziś! :)

Pozdrawiam wszystkie moje niezłe babeczki oraz równie niezłe ciacha! :) ha ha

buziaki! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz