niedziela, 5 lipca 2015

Mój wczorajszy strój wieczoru oraz maleńki UPDATE :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was krótki wpis z kilkoma zdjęciami. :)

Tak słoneczna i upalna pogoda totalnie mnie rozleniwia... myślę, że nie tylko mnie... :)

Pokażę Wam mój wczorajszy strój wieczoru oraz zrobię mały UPDATE najnowszych - ważnych dla mnie i miłych - nowinek medialnych.

Byliśmy wczoraj z Grzesiem u znajomych na małej domóweczce. :)

Postawiłam w moim outficie na wygodną elegancję i naddającą się dzianinę.

Moja sukienka pochodzi z kolekcji plus size marki Monnari. Ma wzorzysta górę i stonowany, jednolity granatowy dół. Uszyta jest z lekkiej, chłodnej dzianiny.

Sprawdziła się idealnie podczas wczorajszego ciepłego wieczoru.

Seledynowe dodatki - koszykowa torebka oraz bransoletka By Dziubeka tworzyły efektowną harmonię kolorystyczną z wzorami na sukience. ( Nie widać tego dokładnie na zdjęciach - jednak jest tam troszkę zieleni w podobnym odcieniu. :)

Czarne balerinki są z H&M. :)

Fotografował Grześ <3

Niestety nie dał się namówić na zdjęcia... a wyglądał szałowo! :)


Teraz zapowiadany UPDATE :)

Na portalu e-miss.pl możecie przeczytać wywiad ze mną. :)



Drugą z nowinek jest  to, że strona mojego zaprzyjaźnionego sklepu Modne Duże Rozmiary ma nową odsłonę! :)

Gdy klikniecie w link przywita Was ten oto letni, kolorowy baner! :) :) :)


To wszystko na dziś!

Niedługo przygotuję dla Was kolejne stylizacje i recenzje!

Ślę buziaki!

Wasza Aga! :)

1 komentarz:

  1. Aguś mogłabyś być ambasadorką Monnari skoro mają size plus!

    OdpowiedzUsuń