czwartek, 16 lipca 2015

Zakręcone Sukienki - nasz sposób na egzotyczne wakacje... w mieście! :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was szczególny post! :)

Przedstawiam Wam mojego gościa specjalnego - czyli moją bratanicę Paulinę.

Razem z Pauliną pokażemy Wam nasz sposób na egzotyczne wakacje w mieście. :)

Letni strój z reguły wpływa na nasze dobre samopoczucie i nastraja pozytywnie do świata.

Pogoda dopisuje... a z uśmiechem na twarzy oraz ubrana w odpowiednią kreację, każda z nas może się poczuć jak na egzotycznych wakacjach.

Zaprezentujemy Wam nasze pomysły na letnie, zwiewne stylizacje - w rozmiarach XXL i M. :)

Więc zaczynamy!

Sukienkę ze sklepu Zakręcone Sukienki z kolekcji VINTAGE pokazywałam Wam już wcześniej.

To sukienka dwustronna, którą możemy wiązać na wiele sposobów.

Wszystko zależy od naszej wyobraźni. :)

Uszyta jest z dwóch kolorowych,  jedwabnych płacht materiału, które harmonizują ze sobą kolorystycznie.

Ma długi pasek, który może posłużyć nam również jako ramiączka sukienki.

Moje ulubione sposoby wiązania przedstawie Wam na zdjęciach.

Zobaczcie jak moja plażowa sukienka w chwilę zmieniła się w koktajlową! :)










Paulina postawiła na sukienkę AIRY.

To piękna, zwiewna, satynowa sukienka!

Paulinę oczarował układ kolorów na tkaninie oraz fason kreacji, który pięknie podkreśla biust i talię.

W zestawieniu z turkusowym naszyjnikiem - stylizacja wygląda bajecznie! :)








Drugim hitem Pauliny są spodnie CZAKRA.

Za ich pomocą można wykreować wygodny, miejski look o charakterze sportowym.

Myślę, że w zestawieniu ze szpilkami, kopertówką oraz czarnym topem, sprawdzą się również doskonale na wieczorne wyjście! :)





Wszystkie kreacje, które tu zaprezentowałyśmy są wyjątkowo lekkie i zajmują niewiele miejsca w torbie czy walizce.

Spokojnie możecie  je również zabrać ze soba w dowolne miejsce na świecie! :)




 To już wszystko na dziś!

Dajcie znać, jak podoba się Wam nasza prezentacja!

Ślemy buziaki!

:)

Fot. Grześ / ja :)

2 komentarze:

  1. Fajowe stylizacje, piękne ubrania i modelki :) Poczułam się jak w baśni :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, kolorowo, lekko i wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń