piątek, 7 sierpnia 2015

Lato w kolorze BLUE... :)


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was obiecany wpis z sukienką w kwiaty...

Nie jest to jednak zwykła, pospolita "łączka". Sukienka zachwyca przede wszystkim odcieniem jeansowego błękitu.


Sukienka to dzieło marki Blue Shadow. :)

Przód jest dwuwarstwowy - spód stanowi baza w formie elastycznej podszewki a wierzch to delikatny, zwiewny szyfon.

Tył uszyty jest z granatowej, prążkowanej dzianiny, co ułatwia dopasowanie sukienki do pełniejszej sylwetki.




W mojej stylizacji postawiłam na złote dodatki - kolczyki koła i bransoletkę z kulkami.


Myślę, że ciekawym elementem stylizacji jest jeansowa torebka "chanelka" marki Cubus.

Świetnie komponuje się z odcieniem sukienki, a złote ornamenty pasują do biżuterii.



Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja stylizacja w kolorze BLUE! :)

Przesyłam gorące uśmiechy!

Wasza Aga! :)

Fot. Grześ <3

2 komentarze:

  1. Aga jaki brałaś rozmiar tej sukienki, bo mam podobne wymiary i tak się waham który rozmiar zamówić. Jaka jest długość tej sukienki

    OdpowiedzUsuń