czwartek, 13 sierpnia 2015

Throwback Thursday - moja pierwsza publikacja modowa :)


Witajcie Kochani!

Pomyślałam sobie, że wprowadzę nowy cykl na blogu o nazwie - Throwback Thursday. :) :) :)

Wpisy będą pojawiać się w czwartki, z mniejszą lub większą czestotliwością - powiedzmy raz na miesiąc czy dwa. :)

Będę zabierała Was w nich w małą podróż do przeszłości.

Pokażę Wam efekty moich pierwszych sesji, czy stylizacje z okresu zanim zaczęła się moja przygoda z modelingiem.

Może nawet pokażę Wam moje zdjęcia z dzieciństwa, kto wie?! :)

***** ***** ***** ***** *****

Dziś pokażę Wam moją pierwsza modową publikację - sesję w ubraniach z kolekcji Gerry Weber na łamach Trójmiejskiego Magazynu Prestiż.

Sesja odbyła się w lutym 2011, a publikacja ukazała się w marcu tego samego roku.

Mam do tej publikacji ogromny sentyment, gdyż od niej tak naprawdę się wszystko zaczęło.

Uwierzyłam, że można spełniać marzenia, niezależnie ile ma się lat i gdzie się mieszka...

Spójrzcie na zdjęcia - trochę przestraszonej jeszcze wtedy 33-latki, kochającej modę w rozmiarze plus.

:)







Fot. Tadeusz Dobrzyński
Źródło: http://www.prestiztrojmiasto.pl/

***** ***** ***** ***** *****

Takie piękne loki miałam na głowie jeszcze na następny dzień! :)



To już wszystko na dziś!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Ps. Dajcie znać czy pomysł z "Throwback Thursday" Wam się podoba, OK? :)

1 komentarz:

  1. Fajny pomysł, ciekawie się ogląda ale wolę PANIĄ teraz :)))

    OdpowiedzUsuń