wtorek, 6 października 2015

Avon - warsztaty makijażu - spotkanie dla kobiet :)


Witajcie Kochani!

Dziś post inny niż zwykle! :)

Pokażę Wam mój dzisiejszy strój dnia w lustrzanym selfie... oraz zaproszę do obejrzenia małej fotorelacji z warsztatów makijażu w elbląskim biurze Avon.

Już wielokrotnie wspominałam Wam, że makijaże to również moja pasja.

Współpracuję z firmą Avon i prowadzę cykliczne spotkania dla kobiet - warsztaty makijażu.

Zawsze towarzyszą mi panie liderki sprzedaży w Avonie.

Moim zadaniem jest poopowiadać trochę o makijażu i poinstruować panie jak powinien wyglądać poprawny make up.

Wykonuje też prezentację na jednej z przybyłych pań. :)

Na tym polega moja rola na tym spotkaniu.

Teraz opowiem Wam o moim stroju dnia.

Miałam dziś na sobie szary sweterek oversize H&M z Pełnej Szafy, czarne spodnie Monnari oraz ponczo z Bonprix.

Moje korale są z Quiosque, torba jest z kolekcji Blue shadow a buty z Deichmanna. :)

Teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga <3








 





1 komentarz:

  1. Dziękuję Aga za ciepłą i pełną otwartości atmosferę na spotkaniu. :) Było super!

    OdpowiedzUsuń