środa, 7 października 2015

Koszule MyElphi - designed for luck!


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was nowy wpis - moją propozycję stylizacji do pracy.

Jest to zestaw oparty na białej koszuli, z dodatkiem klasycznej czerni i nutce szarości.

Mam na sobie białą koszulę z długim rękawem o nazwie Sophie long marki MyElphi .

Koszula ma lekko taliowany fason, niedrapiące wstawki przy mankietach oraz po wewnętrznej stronie kołnierzyka.

Atutem koszuli jest również większa ilość guzików, przez co nie rozchyla się ona na biuście.

Koszula ma domieszkę streczu i jest  bardzo wygodna. Dobrze się ją prasuje.

Na mankiecie ma wyszyty znak firmowy marki - małego słonia - na szczęście! :)

Dół stylizacji stanowią wygodne spodnie POLA z dzianiny marki Magnify.

Spodnie mają podwyższony stan, gumki w pasie po bokach oraz nogawki zwężające się ku dołowi.

Żakiet z miękkiej eko skóry pochodzi ze sklepu Modne Duże Rozmiary.

Do zestawu dopasowałam wysokie czarne szpilki z Deichmanna oraz dużą torbę z filcu.

Torba pochodzi z kolekcji Coco-Art.pl i jest bardzo pojemna. Zmieści się w niej laptop i inne potrzebne rzeczy - jak dokumenty, kalendarz, czy kobiece bibeloty.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam taki look!

Dajcie znać w komentarzu! :)

To już wszystko na dziś.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3














1 komentarz: