sobota, 20 lutego 2016

Gwiazdorskie perfumy - moja kolekcja zapachów...


Witajcie Kochani!

Te osoby, które mnie znają bliżej wiedzą, że uwielbiam perfumy i kolekcjonuję je.

Mam w swojej kolekcji wiele flakonów zapachów z różnych półek cenowych.

Lubię luksusowe marki, lecz znajdziecie też u mnie liczne odpowiedniki drogich zapachów - przyznaję się do tego otwarcie. :)

Już jakiś czas temu obiecałam Wam, że przygotuje wpis z moją kolekcją gwiazdorskich zapachów.

Dziś udało mi się zrobić kilka zdjęć, więc chętnie je pokażę.

Nie będę jednak robiła listy zapachów, bo i tak większość poznacie po kształcie lub po nazwie na buteleczce.

Czy Wy również kolekcjonujecie zapachy? Ile flakoników perfum macie w swojej kolekcji? :)

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)


Moje zapachy Rihanny...




Moja kolekcja perfum J.Lo...





Moje perfumy Beyonce...







i inne... :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz