czwartek, 7 lipca 2016

Czarno-różowy zestaw...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną stylizację o charakterze wizytowym.

Tym razem nie jest to sukienka, a zestaw bluzki ze spódnicą.

Moja czarna bluzka z nadrukiem róży pochodzi z kolekcji Monnari.

Połączyłam ją ze skórkową spódnicą o prostym, ołówkowym fasonie.

Dodatki stanowią lakierowane, skórzane szpilki z Deichmanna oraz torebka Mohito w kolorze fuksji.

Na szyi mam połyskujący naszyjnik, który kupiłam kilka lat temu w Marks&Spencer.

Mam nadzieję, że stylizacja się Wam spodoba.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3






3 komentarze:

  1. Super kolorki. Czarny i fuksja to fajne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobała mi się bluzka ale jej nie widzę na stronie sklepu. Czy ona jest/byla,/będzie w sprzedazy?

    OdpowiedzUsuń