sobota, 30 lipca 2016

Imares - przepiękna bielizna marki Konrad


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was bieliźniany wpis! :)

Jak wiecie, oprócz pięknych ubrań, uwielbiam również elegancką, zmysłową bieliznę.

Dziś pokażę Wam jedną z nowości marki Konrad Lingerie.

Ta nowość, to komplet o nazwie Imares, w kolorze pudrowego różu z brzoskwiniowym haftem.

Zestaw zachwyca detalami i starannym wykonaniem.

Mam na sobie biustonosz typu padded w rozmiarze 95E oraz figi w rozmiarze XXXL.

Zapraszam na prezentację!

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









Mój makijaż w całości wykonałam kosmetykami marki Avon.

Wykorzystałam kosmetyki z mojej ulubionej linii LUXE. <3


1 komentarz:

  1. :) Jak dobrze, że większe kobietki mogą poczuć się elegancko i seksownie w TAKIEJ bieliźnie. Bo to, co pod spodem, jest równie ważne jak ciuszki, które nakładamy.:)

    OdpowiedzUsuń