niedziela, 22 stycznia 2017

Jeans i krata...


Witajcie Kochani!

Pamiętacie jeansową sukienkę ze sklepu Karko.pl, którą pokazywałam Wam na video kilka dni temu? :)

Mam nadzieję, że tak!

Dziś pokażę ją Wam w zupełnie innej odsłonie.

Moja SUKIENKA ma prosty, lekko taliowany fason i bezpieczną długość za kolanka.

Uszyta jest z grubszej, ciemnoniebieskiej dzianiny, który imituje jeans.

Jest bardzo efektowna, ciepła i wygodna.

To ten rodzaj sukienki, który pasuje na wiele okazji. Sprawdzi się jako sukienka dzienna, biurowa, lecz za pomocą odpowiednich dodatków, łatwo zmienisz ją w kreację o charakterze nieco bardziej wizytowym.

W moim zestawie postawiłam na kontrasty, które są miłe dla oka.

Mój szal w dużą, czerowno-granatową kratę oraz torebką są z Mohito.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój pomysł na jeansową sukienkę.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3












1 komentarz: