wtorek, 17 stycznia 2017

Zimowy post z kokardą...


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was zimowy post z kokardą! :)

Do tej stylizacji zainspirowała mnie biała bluzka, którą dostałam w prezencie świątecznym od marki Izii.

Izii to polski producent efektownych bluzek w większych rozmiarach.

Moja bluzka ma kokardę przy szyi i delikatnie połyskuje drobnymi, srebrnymi iskierkami.

Połączyłam ją z szarą, melanżową spódnicą marki Carry.

Do tej stonowanej bazy dołożyłam płaszcz marki Iwanek. Ma idealny fason, który pięknie podkreśla sylwetkę.

Jeśli chodzi o dodatki, to postawiłam na pudrowy róż. Torebkę kupiłam w Monnari, a beret w Orsay.

Moje długie, siwe kozaki pokazywałam Wam już wcześniej. Są z CCC. :)

Mam nadzieję, że mój look przypadnie Wam do gustu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz