poniedziałek, 22 kwietnia 2019

VISHA MODA - kolekcja Elena Miro - kwiecień 2019


Witajcie Kochani!

W czwartek, razem z Moniką Andrzejewską - autorką bloga plusfajterka.pl, odwiedziłyśmy salon VISHA MODA na ul. Koszykowej 31 w Warszawie.

Osobiście odwiedzam ten sklep za każdym razem gdy jestem w Warszawie, ale dla Moniki była to dopiero druga wizyta.
( O naszym wcześniejszym spotkaniu w tym salonie mody możecie przeczytać TUTAJ!)

Wiosna zawsze niesie ze sobą powiew świeżości oraz modne ubrania, więc przegląd kwietniowej kolekcji był dla nas sporą atrakcją.

Obie z Moniką przygotowałyśmy dla Was odrębne stylizacje, które podkreślają nasze typy urody oraz sylwetek.

Ja postawiłam na klasykę - połączenia tunik ze spódnicą oraz na piękną sukienkę w kolorze szmaragdowej zieleni.

Monika natomiast stworzyła zestawy na bazie spodni, w tym ultra modnych kulotów. Przymierzyła też dwie piękne sukienki.

Mam nadzieję, że przygotowane przez nas stylizacje będą dla Was inspiracją!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Będzie mi miło, jeśli napiszecie w komentarzu, która stylizacja przypadła Wam najbardziej do gustu!

Buziaki!

Wasza Aga 💋






























1 komentarz:

  1. Najbardziej spodobała mi się biała stylizacja Pani koleżanki. Lubię takie połączenia wzorzystych koszulek i klasycznych garniturów damskich.

    OdpowiedzUsuń