niedziela, 4 listopada 2018

Popołudnie w salonie ELENA MIRO Warszawa


Witajcie Kochani!

W poniedziałek spędziłam przemiłe popołudnie w salonie Elena Miro Warszawa na ul. Koszykowej 31.

To miejsce jest skarbnicą modnych inspiracji, a przede wszystkim sklepem z włoską odzieżą i doradztwem na najwyższym poziomie.

Jak zawsze przymierzyłam kilka ubrań z najnowszej kolekcji oraz przygotowałam dla Was małą fotorelację.

Odwiedziła nas także Monika z bloga "Plus Fajterka" i czas upłynął nam na inspirujących rozmowach o modzie i nie tylko.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 💋


Tu na zdjęciu widzicie mnie z Panią Vishą Stubbs - właścicielką sklepu.



Jeśli lubicie denim - ta jeansowa spódnica ze zdjęć skradnie Wasze serce.

Ma ołówkowy fason, który pięknie podkreśla talię oraz biodra.

W zestawie połączyłam ją z granatowym sweterkiem z kontrastującymi kolorami na rękawach.






Czerwień ma moc! Tak więc postanowiłam przymierzyć coś czerwonego!

Jesienny sweterek uzupełniłam pikowaną torebką.

Myślę, że tworzą razem zgrany duet.










Teraz trochę stonowanej szarości i ozdobne ornamenty...

... do tego sweterkowe ponczo z motywem granatowej kraty.

Miło, miękko i przytulnie.





Te lekkie, lecz bardzo ciepłe kurtki to jesienny hit sprzedażowy marki.

Tu mam na sobie wersję z metalicznym połyskiem. Można ją również nosić na drugą, granatową stronę.




Kolejne, dwustronne cudo - tym razem we wzorki.

Jedną stronę zdobią wyraziste kwiaty, a drugą drobny nakrapiany deseń.

Bierz... i noś jak chcesz!










Ta kwiecista, koralowa mozaika bardzo mnie urzekła. I nie tylko mnie!

Dłuższa bluzka ze zdjęcia jest doskonałą bazą stylizacji z jednolitym kardiganem lub też śmiało może "wystąpić" solo.

Monika "Plus Fajterka" również nie oparła się pokusie, aby przymierzyć ten twarzowy wzór.

Jak widzicie, pasuje zarówno brunetkom, jak i blondynkom.






Monika zachwyciła się również eko futerkiem w kolorze głębokiej zieleni!

Czyż nie wygląda w nim znakomicie? 💋


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje i super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Widać, że popołudnie udane, uśmiech chyba nie schodził Ci z twarzy, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Często tam bywam i powiem szczerze, że faktycznie obsługa bardzo fajna + ciekawe, inne od wszystkich ubrania :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń