czwartek, 1 listopada 2018

Jesienne Q&A - pytania i odpowiedzi


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was post inny niż zawsze - będą to Wasze pytania i moje odpowiedzi na tematy związane z modą i nie tylko.

Jakiś czas temu poprosiłam Was o zadawanie pytań na moim profilu FACEBOOK i uzbierało się kilka, na które szczegółowo postaram się odpowiedzieć właśnie dzisiaj.

Jeśli takie posty się Wam spodobają, będę przygotowywać je cyklicznie.

Zapraszam!

1. Czym zajmuję się poza modą i czy mam jakiś inny zawód?

Obecnie zajmuję się tylko modą - czyli prowadzeniem bloga, pozowaniem oraz wykonuję makijaże. Jednak z zawodu jestem nauczycielką języka angielskiego i pracowałam 12 lat w szkole, zanim postanowiłam podjąć niewątpliwe ryzyko i spróbować moich sił w modelingu. Czy żałuję decyzji? Nie. Czy jest łatwo? Tu moja odpowiedź również będzie negatywna. 😀 Ale kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana...


2. Jak się fotografować, żeby zawsze wychodzić dobrze na zdjęciach?

Hmm... to dość złożona kwestia. Myślę, że ważną rolę odgrywa tu makijaż fotograficzny - czyli taki, który dobrze wychodzi na zdjęciach. Nie będziemy wyglądać dobrze na fotografii, jeśli nasza twarz będzie się np. błyszczeć.

Selfie robimy zawsze lekko z góry. Nie widać wtedy drugiego podbródka i rysy są łagodniejsze.

Sylwetkę natomiast fotografujemy z większej odległości i z nieco niższego pułapu. Zdjęcia sylwetki z góry powiększają nam optycznie głowę i skracają nogi.


3. Jakie fryzury są najlepsze dla kobiet puszystych / z okrągłą buzią?

Nie jestem ekspertką w tej dziedzinie. Myślę, że dużo zależy również od linii czoła, kształtu głowy, twarzy oraz jakości i gęstości włosów. Nie będę uogólniać, ale jeśli uda mi się pozyskać jakieś wskazówki od eksperta, na pewno dodam taki wpis na blogu.


4.  Kto stał się moją inspiracją jeśli chodzi o świat mody plus size?

Pierwszymi kobietami o nieco pełniejszych kształtach, które mnie zainspirowały były wokalistki Annick i Veonique Clarisse.

W 1992 roku śpiewały w chórkach z Erasure, a od 1994 z Basią. Te piękne bliźniaczki z Mauritius zachwyciły mnie swoim talentem wokalnym i nieco egzotyczną urodą.

To moje pierwsze ikony piękna. Zostały nimi do dziś!
Bardzo mnie cieszy fakt, że one też często "lajkują" moje zdjęcia na instagramie. 💓


5.  Jakie jest moje hobby poza modą?

Poza modą... kocham muzykę (obecnie przeżywam na nowo fascynację twórczością Sala Solo i Classix Nouveaux), namiętnie oglądam programy popularnonaukowe (np. Starożytni Kosmici, Śladami Obcych, Wszechświat, Tajemnice muzeów itp.) 😊 oraz kolekcjonuję perfumy.


6. Dlaczego kobiety o pełniejszych kształtach mają bardzo szczupłych partnerów?

Myślę, że to uogólnienie. Z tym bywa różnie. Zależy to od indywidualnych preferencji... lub tak zwanego zrządzenia losu.

Mi zawsze podobali się wysocy blondyni typu skandynawskiego, a nigdy nie miałam takiego faceta.

Myślę, że dysproporcje czy różnice w cielesności nie mają większego znaczenia, jeśli ludzie lubią spędzać ze sobą czas i dobrze się czują we własnym towarzystwie.

Kiedyś ktoś powiedział zabawny tekst, który jest jak najbardziej odzwierciedleniem rzeczywistości, a mianowicie "w łóżku się wszystko wyrówna". 😊


7. Czy warto dawać swojemu facetowi kolejne szanse, z których nie wyciąga wniosków? Czy lepiej odejść?

Wyznaję zasadę, że mamy w życiu to, na co się godzimy.

Musimy pamiętać również o tym, że same też nie jesteśmy idealne.

Jeśli nasze zgrzyty dotyczą wyjścia z kumplami na piwo, zostawionych skarpetek na środku pokoju - to błahostki, z którymi da się żyć.

Jeśli jednak facet nas krzywdzi, umniejsza naszej wartości - trzeba zrobić definitywne cięcie.


8. Czy mam czasem gorsze dni i co wtedy robię?

Oczywiście, jestem normalnym człowiekiem. Jak sobie radzę z chandrą?

Czasem pomaga mi dobra kawa, rozmowa z koleżanką, fajny program w TV lub zakupy.

O już wiem co jeszcze: miętowo-czekoladowe lody Grycan zawsze poprawiają mi samopoczucie.


9.  Co sądzę o noszeniu naturalnych futer przez modelki i czy założyłabym takie do zdjęć?

Stawiam na futro ekologiczne i jestem przeciwna zabijaniu zwierząt na futra. To dla mnie bezduszne i niczym nieusprawiedliwione okrucieństwo.

Mam jednak świadomość tego, że w kolekcjach różnych marek czasem pojawiają się jakieś elementy garderoby z wykorzystaniem naturalnego futra. Jako profesjonalistka, nie zrobiłabym na sesji sceny z powodu kołnierza z futra. Na szczęście nie byłam w takiej sytuacji i nie musiałam konfrontować się z tak skrajnymi emocjami.



10. Czy jeśli dostałabym propozycję sesji rozbieranej, wzięłabym w niej udział?

W 2013 roku wzięłam udział w grupowej sesji nagości zakrytej wraz z innymi modelkami plus size popularnymi w tamtym okresie.

Fot. Andrzej Fetish Frankowski


11. Gdybym miała wybrać tytuł piosenki, która w pełni mnie opisuje, jaka by to była?

Nie utożsamiam się na tyle z tekstami piosenek, żebym mogła opisać się jedną z nich.

Mam jednak wspomnienie z mojej wczesnej młodości, kiedy popularna była piosenka "Mówili na nią słońce". Jedna z moich najlepszych koleżanek powiedziała, że ta piosenka kojarzy jej się ze mną.


12. Wolę morze czy góry i dlaczego?

Zdecydowanie morze... Lubię wylegiwać się na słońcu, wygłupiać w wodzie i korzystać z nadmorskiego cateringu i innych atrakcji.


Mam nadzieję, że moje odpowiedzi  zaspokoiły Waszą ciekawość.

Jeśli macie ochotę na więcej takich postów, czekam na kolejne pytania!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

4 komentarze:

  1. Super. Bardzo fajny wpis . Czekam na kolejne tego typu. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Pani Agnieszko za odpowiedź na moje pytanie. Myślę,że dobrze,że zrezygnowała Pani z wyuczonego zawodu na rzecz modelingu. Każda praca jest ważna i trudna,ale być nauczycielką to naprawdę ciężki kawałek chleba. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń