niedziela, 11 listopada 2018

Kozaki na miarę - OdSzewca.pl


Witajcie Kochani!

Jakiś czas temu pokazywałam Wam w relacji video na moim profilu na Facebooku nowe kozaki ze sklepu OdSzewca.pl.

Wiele z nas (kobiet plus size) ma problem z kupnem porządnych i wygodnych kozaków na szeroką łydkę oraz stopę.

Marka OdSzewca.pl wychodzi nam naprzeciw, proponując usługę uszycia kozaków na miarę i to właśnie z niej skorzystałam. (KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ TUTAJ!)

W końcu mam wysokie, skórzane oficerki, o których zawsze marzyłam!

Buty są bardzo wygodne i rewelacyjnie prezentują się na nodze! Oceńcie sami!


W mojej dzisiejszej stylizacji postawiłam na dwa główne kolory - czerń oraz musztardę.

Moja wygodna sukienka z kieszeniami i ozdobną aplikacją z przodu jest pochodzi z oferty marki Moda Size Plus Iwanek. Znajdziecie ją tutaj: KLIK!.

Oprócz tego mam na sobie kamizelkę z futerka (Ulla Popken), rajstopy marki Lida oraz czapkę z Monnari.

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋







6 komentarzy:

  1. Poluje na te kozaczki. Jestem z okolic Częstochowy, więc z chęcią podjadę by dobrze dopasowano mi kozaki. Dziękuję za polecenie. Buziaki i pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę trudno znaleźć dobrej jakości buty skórzane. Będę musiał zobaczyć te buty odszewca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! U mnie jesienno-zimowe buty muszą być wygodne :) Takie obuwie zawsze znajduję np. na
    https://www.sklepkamil.pl/

    U mnie sprawdzają się skórze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kozaki! I pięknie Ci w musztardowym. Uwielbiam taką klasykę, gładką, bez dodatkowych przeszyć, kolorowych nitek i klamerek. W tym roku kupiłam sobie taką parę i chodzę w niej non stop — do sukienek sweterkowych, spodni, spódnicy z rozcięciem. Ostatnio nawet założyłam z sukienką atłasową i ku mojemu zaskoczeniu — też pasowało. Ogólnie mam bardzo szeroką łydkę, więc przez wiele lat nie mogłam sobie na taki model pozwolić - na szczęście marki zaczęły sobie o takich jak ja przypominać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie cała ta stylizacja. Kolor musztardowy idealnie pasuje do kolorów jesieni. No a kozaki, jak zwykle są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń