piątek, 23 listopada 2018

Modne cętki - ubrania plus size oraz dodatki ze sklepów online


Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na przegląd ubrań oraz dodatków w cętki, które są dostępne w sklepach online.

Panterka to obecnie gorący trend. Muszę jednak przyznać, że jeśli chodzi o mnie, to na stałe gości w mojej szafie.

Nie było chyba sezonu, w którym nie miałabym czegoś w cętki.

Dziś skoncentrujemy się jednak na tym, co jest w Waszym zasięgu ręki!

Skupiłam się na czterech sklepach internetowych:  BonprixCellbesYours oraz Orsay.

Mam nadzieję, że się zainspirujecie!

Ubrania i dodatki  mają przypisane linki - wystarczy, że klikniecie w słowo KLIK pod każdym zdjęciem!

Buziaki!

Wasza Aga 💋



















3 komentarze:

  1. Cętki są fajne pod warunkiem, że z umiarem ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie! Cętki nie są moim ulubionym wzorem, ale bardzo spodobała mi się sukienka - lubię takie nieszablonowe rozwiązania ;)

    OdpowiedzUsuń