środa, 29 maja 2019

Bajeczna sukienka SAMANTA ze sklepu KARKO.PL


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na prezentację sukienki, która totalnie skradła moje serce!

Mowa o modelu SAMANTA (KLIK!) ze sklepu KARKO.PL.

To, że lubię kolor czerwony... nie jest żadną tajemnicą.

Jednak ta sukienka wyróżnia się spośród innych kreacji w tym kolorze.

Przede wszystkim doskonale współgra z pełniejszą sylwetką, jest uszyta ze sprężystej i miłej dla ciała dzianiny oraz ma moją ulubioną długość.

Hitem jest również odpinany w całości suwak, który (chcąc nie chcąc) działa na wyobraźnię!

Mam nadzieję, że SAMANTA spodoba się Wam w równym stopniu, co mi!

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga 💋

Ps. Mam dla Was kod rabatowy na zakupy w sklepie KARKO.PL!

Z hasłem "agnieszka" otrzymacie 15% rabatu na całe zamówienie!

Ciekawe, ile z Was kupi tę wspaniałą sukienkę!?









1 komentarz:

  1. Ja uwielbiam czerwone sukienki i mam ich naprawdę sporo :) Ma bardzo mi się podoba, bo super ukrywa ramiona :)

    OdpowiedzUsuń