poniedziałek, 3 czerwca 2019

Egzotyczne liście i cytryny - moja nowa stylizacja z marką CELLBES!


Witajcie Kochani!

No i mamy czerwiec! Pora więc na iście wakacyjne stylizacje...

Dziś przygotowałam dla Was prezentację fajnego zestawu ze sklepu internetowego marki CELLBES.

Hitem tego setu jest wdzięczna SUKIENKA (KLIK!) w stylu "Carmen" - z szerokim dekoltem, który możemy opuścić na jedno lub dwa ramiona.

Totalnie 'przepadłam", gdy zobaczyłam ten uroczy nadruk na tkaninie!

Stylizację uzupełniłam białą KURTKĄ (KLIK!) z denimu.

Kurtka ma w sobie dużo streczu więc idealnie dopasowuje się do sylwetki.

Poza tym na nogach mam ultra lekkie i bardzo estetyczne, białe SANDAŁY (KLIK!)

Sandały mają płaską podeszwę i ozdobne, biżuteryjne detale.

Mam nadzieję, że mój pomysł na letnią stylizację się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz